Põhjalik müügipakkumine säästab poolte energiat

SpeakSmart müügi- ja tegevjuht Helina Loor
Müügikoolitaja Urmas Kamdron ja SpeakSmart müügi- ja tegevjuht Helina Loor

Kui su pakkumist ei kinnitatud täna, siis võib see juhtuda kuu aja pärast. Kuidas teha pakkumist nii, et seal oleks kõik oluline öeldud. Kas pigem stamp või personaalne lähenemine? Kas kordusostu tegev klient vajab põhjalikku pakkumist?

Nendele küsimustele vastab Müügiminutite külaline SpeakSmart müügi- ja tegevjuht Helina Loor. Müügiminutid on Best Salesi raadiosaade, kus müügikoolitaja Urmas Kamdron intervjueerib 10 minuti jooksul müügimaailma tegijaid. Kuula saadet:

 

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

SAKU ÕLLETEHASE AS otsib HORECA MÜÜGIESINDAJAT

Saku Õlletehase AS

03. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib ELUKINDLUSTUSE JA INVESTEERIMISE NÕUSTAJAT

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

23. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019

Teabevara