X-faktor müügis ja teeninduses eriti karmi konkurentsiga äris

Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk
Müügiminutites on Urmas Kamdroni külaline Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk

Mon Repo peakokk Vladislav Djatšuk räägib Müügiminutites eriti karmist ja tiheda konkurentsiga restoraniärist ja kinnitab, et põhiline on kliente vastu võtta nagu oma kodus ja pöörata tähelepanu igale detailile.

Urmas Kamdron uurib Müügiminutites, mis on värskelt pärjatud restorani Mon Repos suurepärase müügi ja teeninduse x-faktor.  Kuidas töötab müügitiim ja kui palju jootraha on hea teeninduse kvaliteedimärk?

 

Müügiminutid aitab eetrisse SpeakSmart.

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

Teabevara