Kuidas argumentide kasutamisega müügis võita?

Margo Loor
Margo Loor, SpeakSmart arendusjuht

Vaid 10% müügitiimidest opereerib korralike argumentidega, ülejäänud proovivad emotsiooni pealt müüa. Üks eristumise võimalus on kaardistada ära korralikud müügiargumendid.

SpeakSmarti arendusjuhi Margo Loori hinnangul on müügiargument alati ratsionaalne. Argument on see, millega sa kõnetad kliendi ratsionaalsust.

Kuidas müügiargumendid üles leida?
Üks võimalus on kuulata, mida müügiinimesed kliendile räägivad, milliseid argumente reaalselt kasutatakse ja need kirja panna.
Teine variant on võtta müügitiim kokku ja proovida ühiselt argumendid ära sõnastada. Sageli on head argumendid juhi peas, kes on aastakümneid selles äris tegutsenud, kuid need ei pruugi olla müügitiimile teada. Või näiteks tootmisjuht teab midagi, mida müügiinimene ei tea ja seega ei oska ka kasutada.
Saab alati küsida ka ettevõtte seisukohti, milles nad enda arvates head on.
„Seejärel hakkame otsima, kuidas seisukohti lahti seletada, kuidas pakkuda juurde näide, lugu, mõni number,“ kirjeldab Loor argumentide loomise protsessi.

Kuidas see täpsemalt käib, kuula Äripäeva raadio „Müügiminutitest“. Kogemusi jagab SpeakSmarti arendusjuht Margo Loor, intervjueerib müügikoolitaja Urmas Kamdron.

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

Teabevara